Dressyr i Sverige

Hej! Jag är väldigt sugen på att åka till Vargön eller ridcentret vid Arlanda för att finslipa på min dressyr och då undrar jag följande;
1. Har du mer bilder och sånt från båda ställena som du kan visa upp? Och lite info o så!
2. Kan man få hjälp med sin sits och få hjälp med att arbeta en häst korrekt?
3. Går det att åka dit på höstlovet?
4. Kan man vara 16 och åka dit själv?

Jättetacksam för svar och fortsätt med din underbara blogg! :)

//Izza

Hej Izza, tack vad snällt:) Infogar lite bilder, annars finns det bilder och info här och här. Självklart får du hjälp med din sits och att arbeta hästen korrekt, det är det de fokuserar på. Om dina föräldrar tycker att det är ok så kan du åka dit på höstlovet. Maila till [email protected] när du vet om du vill åka.

Denna häst som jag red på dressyrcentret i Sthlm var den finaste jag ridit på mkt länge:)

Denna sötnos från Vargön var ju oxå fantastisk:)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hur går försäljningen av lito?:)

Svar: En tjej som varit o provridit och det gick jättebra. Hon ville komma en gång till, så vi får se:)
ridochres.blogg.se

2012-08-06 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0