Tror inte de e sant

Helt vitt överallt, ser knappt hästarna i hagen för all snöyra. Usch blir alldeles deppad, jag som tvättat och stoppat undan mina kära täckjacksbyxor (som jag levt i hela vintern). Ja, det var bara att dra på sig dem igen.




Ture blev dock glad, han äääslkaar snö.

När jag släppte ut honom tittade han ut och såg att det var helt vitt och så blev det världens rodeo i utedriften, han är så charmig.

Igår var vi o tävlade, Nemo var duktig men fick med sig lite väl många bommar....han har inte koll på sina långa ben än.
Träffade Luna som såg jättelugn och fin ut, hoppade några fantastiska språng och verkade allmänt nöjd med livet = kul:)


Hon har så fin bakbensteknik, önskar henne all framgång på tävlingsbanan.

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett pannband ♥

Sugen på ett nytt pannband helt gratis? Vi har just nu en tävling där vi lottar ut ett sprillans nytt pannband helt gratis. Det tar bara några minuter utav ditt liv att anmäla sig och ha chansen att vinna detta!

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-ett-exlusivt-pannband.html#comment



Kram! :)

2012-04-02 @ 21:00:16
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0