Ponnytiden på väg mott sitt slut:(

Marlene om Äntligen vår:): Hej,
Jag har en kwpn ni kan låna till Rosanna :)Hästen har gått 130cm.

Svar: Hej Marlene, vad spännande, kan du inte maila mig och berätta mer. [email protected]

Emily om Äntligen vår:): Skulle ni sälja en av ponnyerna då? Vilken skulle det bli och varför i så fall? Vet inte så mycket om dem, men kommer ihåg att du brukade (brukar?) rida en av dem om jag inte har helt fel :)

Svar: Hej Emily, ja, vi måste väl sälja båda, men det är ju tufft. Speciellt Nocke har en stor plats i mitt hjärta, då jag själv tagit hem honom från Irland o vi haft så mkt kul med honom i snart 6 år. Han är så 100 % ärlig på hinder och alltid pigg och glad. Jag red honom en hel del ett tag då Rosanna inte hann och hade han varit en stor häst hade det varit min drömhäst, så bra för ens ridning och självförtroende:)
Men jag är ingen samlare av hästar utan vill att varje häst ska ha en uppgift och ryttare som satsar på den, och Rosanna fyller 17 i år (varför skaffade jag inte ett fjärde barn..haha).


Världens goaste ponny:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0