Hemma igen

Hade det jättebra i Polen, red tre fina hästar. Tyvärr var vädret som här så det var kallt o blött.... Men vilken ridnatur, stora böljande gröna kullar och oändligt av landsbygd. Hade vi dessa marker här hemma vore det lätt som en plätt att bygga fina rygg och rumpmuskler på hästarna....


Det här är en superfin 7-åring med lite nerv.


Här red jag en angloarab på 8 år, mjuk och fin o lagom pigg:)


Ytterligare en anglarab på 6 år, hon var oxå jättetrevlig.

Alla hästarna var goa och glada, märktes att de hade stora hagar som de fick vara ute i.
Hit vill jag åka tillbaka när det är sommar och  sol:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej viveka. Jag måste få fråga dig, vart i Polen ligger det här stället? Vad heter dom som har det? Är jättenyfiken då min häst är från Polen och jag håller just på att letat i formation om honom och hans släkt :)

2012-04-06 @ 19:34:30
Postat av: evelina

jätte fin blogg :) följa varann via bloglovin?:)<3



kram

2012-04-09 @ 12:03:05
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: OLIVIA CARLSSON- American Paint Horses

Fina hästar! :)

2012-04-10 @ 09:33:28
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0