Älskar Christer:)

Har precis gjort massor av trista stalljobb. Såsom städat utanför gödselvagnen, den är så full att gödsel åker ner och då tycker mina döttrar att det är mitt jobb att skotta upp det. Men då får jag ju å andra sidan massor av nya snygga muskler....
Sen har de små rara ponnierna börjat gnaga på stolparna i hagen (allt för att hålla igång mig) så jag tog min läskiga burk med antibit medel (med risk för dopade hästar) och smörjde in alla stolparna.

Samtidigt som jag gjorde dessa skit jobb så lyssnade jag på Christer (laddar ner från P3 live).

Skrattar högt (grannarna tror nog att jag börjat med droger...) då det är så himla kul. Vet inte vad de får alla roliga vardagshistorier från.


Qubbe tyckte medlet luktade illa:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0