Lyckad dag:)

Vilken superlyckad dag:) Jag sprang för kung o fosterland tillsammans med massor av andra hurtbullar:) o det  var verkligen jättekul, alla sprang lagom fort så det var inte så jobbigt utan flöt på bra. Slutade på 60 minuter vilket e snabbare än vad jag brukar springa på hemma och 6000 plats = haha. Så nästa år får jag starta i grupp 4 (=alltid ngt).


Ännu roligare var det att Rosanna tillsammans med sina 3 klubbkompisar vann DM och det åtråvärda DM täcket:)


+ att Mickis o Qubbe kom 0:0 i 130 och nu e kvalade till 140:)

Anders hade en lyckad dag på racingbanan oxå:)

Nu ska jag iväg o hämta Nemo på Täby gallop = scary... undrar vad jag har köpt för ngn häst!?

Kommentarer
Postat av: Addi

Jättekul att det gick så bra!! Skicka gärna bilderna till RRKK:s hemsida så att det blir lite kul foton där också.

2011-09-05 @ 10:41:18
Postat av: Elin (:

hej, har du något musiktips ?:)

2011-09-06 @ 16:08:59
URL: http://ellolavich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0