Föräldrars engagemang

Maria om Börja i tid:): mina föräldrar satte inte sin fot i ett stall. ändå red jag och tävlade ridskolans hästar och dom i stallet hjälpte mig på tävlingarna tror min mamma va och tittade en gång på hemma plan (roo gård) men jag höll på i 10 år,7 dagar i veckan... nu har jag inte råd tyvärr.

Hej Maria, det var rätt likt hur det var för mig oxå. En gång var mina föräldrar med när jag tävlade ridskolans ponnier. Den gången lyckades jag ramla av redan på framridningen, red in på banan med blodet rinnande och det enda jag tänkte på var att jag inte fick bloda ner kavajen som jag hade lånat. Svimmade o ramlade av igen och mina föräldrar fick köra in mig till sjukhuset. Hade fått hjärnskakning. Så det gav väl inte mersmak för dem...
Men trist att du slutat rida. Kan du inte bli medryttare på ngn häst? Om du bor kvar i Norrtälje så är det ju stor brist på just medryttare, och man brukar inte behöva betala ngt.


Viskar Mickis en hemlis till Bojen? el får han en liten sommarpuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0