Dressyr på andalusier i Sverige

Sofia om Dressyr: Estland såg jätte kul ut. Tänk att rida grand prix hästar. Men jag är även lite sugen på svenska nyheten med dressyr på andaluser...

Hej Sofia, jag blev verkligen glad när jag fick kontakt med Linda och hennes andalusier. Både andalusier och lusitanos är ju byggda i form och väldigt lättridna (om de är välskolade förstås). Så man kan ju inte tänka sig en bättre läromästare. Och allt man lär sig kan man ju sen ta med sig till sin egen häst. Jag har tagit massor av lektioner i Sverige både på ridskola och på egna hästar där hela lektionen gått åt till att få hästen att arbeta i rätt form så man har ju aldrig kommit till att få träna på skolor etc. Under en långhelg hos Linda så kommer man hinna lära sig massor:)


Den här snyggingen var verkligen rolig att rida:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har en vän som flyttat till Budapest, och jag lovade henne att jag skulle kolla upp om det fanns några bra ridskolor eller liknande där, jag kunde inte se att ni har några samarbeten där, men jag tänkte fråga om du kanske har varit där och besökt något ridcenter du kan rekommendera?

2011-09-10 @ 11:30:16
URL: http://morrlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0