Oslo horse show

Kom hit igår kväll och byggde upp Häst & Sport Resors monter = puh, lite småjobbigt att vara själv, men det går... Idag har jag varit på mässan i 12 timmar, så jag känner mig lite slut. Men kul var det. Oslo är ett härligt ställe, lagom stort, vänligt och proffsigt.


Så här ser utställningsdelen ut.


Och här är Häst & Sport Resors monter, så detta e mitt lilla kryp in:)


Det som e unikt med denna horse show e att framridningen e i samma lokal som där vi utställare e, så alla kan titta när proffsen rider fram= nyttigt och kul (ja, på Falsterbo är det ju oxå så, men det är inte vanligt på inomhustävlingar) i huvudstäder


En släkting till Nemo:)

God natt:) Ny rapport i morgon.

PS Svenskarna som e här en Angelica, Malin och Rolf-Göran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0