Fälttävlan på Irland

sofia om Övergångar: Hej! Har fått eran katalog och kollade jag är sugen på att åka på ungdomslägret på Irland (där ni köpte nemo om jag har förstått det rätt!) och ville bara höra lite hur det är, var i skottland i somras och var inte helt nöjd med det om jag ska vara ärlig... Men jag vill testa att åka igen, det verkar som om det är högre standard på det i Irland eller har jag helt fel? :)

Svar: Hej Sofia, det var tråkigt att höra, men gissningsvis tror jag att du var för erfaren ryttare. För våra mest erfarna ryttare passar terränglägret på Irland och vårt nya hoppläger i Tyskland bäst. Rosanna, hastdiggaren.se ska åka på bägge. Så det vore superkul om du oxå hängde på:)


Mikaela, tavlingsryttare.se, har varit på bägge.


Kommentarer
Postat av: sofia

Det var vad jag själv också trodde! Hoppas det blir bättre på irland! :)

2011-10-29 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0