Skulle vilja var tonåring

Bara jag skriver om vårt terrängläger på Irland för er som är 14-18 år, blir jag sugen på att åka dit.
Tänk att få spränga fram i full fart på en pigg o glad irländare... Den adrenalinkicken håller en lycklig läänge.
Hit dit min dotter Rosanna ska åka är ett av mina favvisställen. Man blir så glad av allt hoppande och jag har så många underbara minnen härifrån.
Har ju köpt många ponnier o hästar genom Oliver och fått chans att rida flera av dem på terrängbanan.
Lite bilder från när Mickis var där:


Massor av pussgoa hästar.


Haha...

Ett av terränghindren, kan även användas som solstol.

Vattenhindret e maffigt.

Här hoppar man in på ridbanan.

Terränghinder inne på ridbanan.

Jag lovar, det är säkert 100 olika hinder.

Simtävling:)

Shopping hinns oxå me´


Spel med ponnierna.


Häftigt hinder som jag hoppade sist jag var där. Längtar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH jag var där 2006 tror jag, när jag var typ 15 ;) HELT UNDERBART! Vill dit igen någon gång !!!

2011-05-18 @ 21:10:29
Postat av: Eleonor

Jag var där! Är med på shoppingbilden och simtävlingsbilden! :D Verkligen ett minne för livet! Wow!

2011-05-20 @ 11:07:50
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: sofia

JAG VILL OCKSÅ!! men tyvärr har jag redan anmält mig till lägret i Skottland... Det känns som om det här lägret är lite mer på min nivå... Det dålig är bara det at när jag anmälde mig så var det här lägret inte ute med de här datumen :( Går det att byta läger? hehehe

2011-05-20 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0