Söndag, inte = vilodag:)

Nu när stallet e färdigmålat e det ridbanan + hagarna som  gäller. Det var inte helt lätt att ställa in vår nya ridbaneharv. Skulle aldrig klarat det själv. Klart enklare med fyrhjulingen.


Rejäla doningar, hoppas att jag kommer ihåg hur jag ska få  av den... = tveksamt.

Körde runt runt, så nu e jag helt igendammad.


Sä här blev det, fortfarande för mjukt. Ska köra några varv varje dag ett tag.

Så nu väntar jag på monsunregnet så att den sätter sig.... Eller så får jag försöka låna ngn vattenvagn.


Samling vid vattenhålet.


Bara Qubbe e nyfiken på vad jag håller på med.

Fixade klart sommarhagen, Så nu ska vi flytta alla valacker dit o stona till hoppängen. Får se vilka som ska stallas upp. Blir väl de som ska tävla.
Undrar om jag orkar cykla ner o bada, skulle verkligen behöva det med tanke på all sand... Idag skulle det ju bli kallt, men det stämmer verkligen inte, lika varmt som igår.
Mickis åkte iväg till Gotland o lämnade glatt 5 hästar till mig, hrm.


Kommentarer
Postat av: elin

vilken supermorsa du är! Där kan man snacka markservice ;D

2011-06-12 @ 20:47:50
Postat av: matilda

vad händer på gotland då? :)

2011-06-13 @ 12:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0