Missförstånd

Har precis varit o hämtat Rosanna hos sin kompis Matilda. Hon har dock tre kompisar som heter just Matilda. Så jag åkte iväg på en superslingrig väg ut i skogen. Ringde till slut till Ros då jag var osäker på vilket hus hon var i. Hon började prata om en golfbana o att det var nära motorvägen. Jag förstod ingenting, men jag hade sett en shettis o undrade om det var nära en hästhage. Här är det massor av hästar, svarade hon.
Då gick det upp ett ljus, jag var hos fel Matilda.... Jag hade åkt åt fel håll. Så det var bara att bita ihop, köra tillbaka och en 1/2 timme åt andra hållet...
Får mig att tänka på när man ringer på hästannonser, vad jag tycker är en pigg häst är kanske en normalpigg häst och vad jag tycker e hopglad kanske ägaren tycker är en häst som rusar på hinder. Man tror att man är överens men pratar om en helt skilda saker.
Då e ju en film guld värd, vi åker faktiskt inte o tittar på hästar längre om vi inte sett en film först.


Qubbe såg vi ju på film först + ägarens beskrivning av honom visade sig faktiskt stämma precis.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte lätt att vara mamma inte...=0)

2011-06-02 @ 16:36:00
Postat av: Anonym

Hej Viveca!

Hur får man hästen och gå i form?

Och hur får man hästen at gå i låg form?

Har du något bra tips på hur hästen kan bygga halsmuskler?

2011-06-02 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0