Kaka söker maka

Visst e det fascinerande att man ofta väljer en hundras (häst?) som liknar en, kanske både uteseendemässigt och gällande temperamentet!? Ibland på stan skrattar jag inombords då det kommer tex en bulldog med en kopia till matte, eller en tjusig afgansk vinthund med ett modelejon som matte.


Det här irländska stoet passade mig som hand i handske, robust tuffing som aldrig ger upp eller bangar.

Efter henne köpte jag en jättesnygg tysk gångartskille som jag inte alls lyckades lika bra med.


Så här rund o knubbig känner jag mig nu efter alla studentmottagningar.


Har alltid velat ha stort lockigt tjockt hår... Var det därför jag köpte Sasha? Försköna sig genom sin hund...


Kunde inte låta bli att sno denna från Mickis blogg, de passar ju verkligen ihop:) Nu vet jag varför det gått så bra för dem. De verkar vara på exakt samma våglängd.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack för en superhärlig blogg! En snabb fråga, är Qbrick en häst som ni köpt för att utveckla och sedan sälja typ som Luna eller har ni köpt honom för att han ska bli Mickis riktiga tävlingskompis?

2011-06-10 @ 13:27:08
Postat av: Addi

Hm, vet inte om jag blir glad om det stämmer. Jag har ju gått från exklusiva siameskatter och eldiga arabiska fullblod till feta bonnkatter och "trögt halvblod"... :)

2011-06-10 @ 20:38:21
URL: http://addi2.bloggplatsen.se
Postat av: therese

Åh, min lilla Goliat! Så söt han var, man vill ju ha honom som sådär liten igen :)

2011-06-13 @ 01:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0