Glad Midsommar:)

Igår regnade det ju heeela da´n, var beredd att ta fram regnstället o dansa runt stången i:) Men i morse var det ju faktiskt en liten snäll sol som tittade fram, så än finns det hopp.
Igår kväll var det ett trevligt par som provred Luna, både Luna o ryttaren såg ut att trivas:) Idag får alla hästar vila, hoppas att ingen midsommarglad typ får för sig att in o klappa hästarna. Vår ena hage ligger nämligen precis bredvid den allmänna midsommarstången med 2-3000 besökare... Hade planer på att köpa några fler skyltar med varning för el, men glömde bort det (hrm), hade nog varit bra.


Men man kan ju alltid prova med att gömma sig i gräset:)

Fast Lito e ju så nyfiken o kanske tom vill smaka en slurk ur en ölburk...

Ja det går nog bra, jag e ju nära o kan ha koll på alla sötnosarna.

Glad Midsommar allihop:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Glad midsommar till er med!:)

2011-06-24 @ 11:25:11
URL: http://viljaochmatte.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

jag har bara en fråga till dig

Har ni mkt flugor på sommrana, när ni rider och så menar jag? Vi har nämligen jätte mycket där jag bor. Det är stora svämar runt en.. Det är så mycket att man nästan inte vill rida, vilket är väldigt jobbigt!!! Undrar om du har något bra tips så att antalet flugor minskar runt både ryttaren och hästen?

2011-06-28 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0