Kär i en irländare:)

Stor, mörk och snygg + pigg, snäll o glad.... Kan man bli annat än kär!?


Rejält pussgo oxå...

Vi har haft det så himla bra på Irland, så bra att jag inte skrivit ett ända inlägg, hrm. Men nu är jag tillbaks o ska skärpa till mig.
Mesta tiden var vi här.
Red på den fantastiska terrängbanan, den bästa jag ridit på i hela världen faktiskt (o har provat ganska många under åren). Finns lätta hinder som ger självförtroende och svåra då man varit där i några dgr (vi var där alldeles för kort tid).


Rosanna ute på banan.


Kul hinder, en del hästar tycker att det är läskigt, men inte Louise ponny.


Louise red en jättefin D-ponny som verkligen bjöd på allt.


En häck.


Vattenhindret, finns alla möjliga varianter här.


Louise provade en ny häst som var superfin.


Hoppade det lite större nerhoppet oxå.


Provade lite banhoppning = fantastisk ponny.


Inget stopp i denna ponny.


Och vacker dessutom:)


Lystnar på sin ryttare.


Så dessa två försökte vi pula ner i våra resväskor:)

Längtar redan tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Viveca

Såg på rosannas blogg att du köpte en häst. Vilken köpte ni? De 2 på sista bilden??

/Sofia

2011-07-22 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0