Eurohorse 24-27 februari

Tiden går så himla snabbt, aldeles för snabbt tyvärr. Så nu är det snart dax för Eurohorse och Göteborgstävlingarna igen. Har bokat monter men ingenting mer. Vet inte vilka vi är som ska åka dit eller var vi ska bo. Hrm är detta bra el dåligt? Kanske e bra att man blivit lite mer avslappnad med åren och inte planerar så mkt i förtid. Eller så är det jättedumt då vi normalt brukar bo i en ganska fin lägenhet o nu är den säkert uppbokad....
Jaja, jag ska i varje fall kolla på Dyon shaps, lovade mig själv att jag skulle få köpa ett par så´na om jag började träna ordentligt o gick ner nå´ra kilo. Och numera tränar jag (nästan) varje dag på Friskis o har nå´t min idealvikt:)
Så då ska jag slå på stort o köpa dessa. Känns lyxigt.


Men inte med fransar o mörkbruna ska dem va´ :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kommer bli snyggt!!

Jag undrar om du vet nåt bra sätt att bygga upp muskler utan att slita på hästen!?

Mvh Rebecka :)

2011-01-29 @ 21:03:17
Postat av: anonym

NYA HÄSTSKVALLERBLOGGEN HTTP://SSTEGET.BLOGG.SE/, du kanske är med i något inlägg eller kanske kan bli?

2011-01-29 @ 21:33:04
Postat av: Chris

Nästan bättre då med Parlanti chapsen, kollade på båda på Globen och pratat med ett par vänner som har haft båda märkena. Båda är inne på samma linje som mig att hållbarheten med åren är bäst med Parlanti chaps.



Jag hoppas att ni kommer att ha det trevligt och bra på Eurohorse mässan samt att det finns tid över till att kolla på fina tävlingar.

2011-01-31 @ 09:06:18
Postat av: Ida

Hej! Jag har ett litet, eller egentligen ganska stort problem med min ponny. Jag har bara ägt henne sedan i Oktober 2010, men jag älskar henne så sjukt mycket och vill verkligen att vi ska komma bättre överens.



Innan jag köpte henne så hade hon bara gått dressyr och western under de 4 år som dom hade ägt henne. Innan var hon hopptävlad, alltså då som unghäst och enligt förra ägarna så ska det ha varit ganska höga klasser, iaf Lc/Lb. Hon älskar att hoppa och letar hinder på banan, vilket kan bli otäckt för efter ett hinder så drar hon i full galopp och det går inte att få stopp på henne utan hon bara springer på till nästa hinder. Hon älskar verkligen att hoppa! Dock har hon ingen teknik för fem öre, utan hoppar kors och tvärs, ibland för nära och ibland superlångt ifrån. Men hon tar sig alltid över.



Hon är också väldigt känslig, så jag rider henne på hackamore och det fungerar jätte bra mot tredelat, då tar hon bara bettet och drar.



Jag hopptränar med henne och rider mycket cavaletti, nu hoppar jag bara på låga höjder för att hon ska hitta tekniken, men hon drar fortfarande och det är väldigt obehagligt. Speciellt när vi är ute och tävlar, hon letar bara nya hinder och drar i fullrulle.



Så snälla, om du kan, hjälp mig och kom med tips på hur jag kan göra!



Tack på förhand!

2011-01-31 @ 10:13:38
URL: http://idahjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0