Min älskade!? valp

Kom hem trött från träningen igår kväll och slängde mig ner i min kära teve soffa. Min söta 6-månaders valp kom och ville pussas = mysigt. Tyckte jag ända tills det att jag luktade på henne = blä... Vet  ju att hon gillar gödselhögen, men nu hade hon tydligen rullat sig i ngt päckel. Det var bara att slita sig från teven och tvätta henne lite. Sen ville hon ut. Väl inne igen låg hon o bet på ngt, gick fram o kollade, och då var det en platt, frusen halväten råtta....
Usch o fy, så fick jag ta tag i detta oxå....  =blä!  Väl tillbaka i tevesoffan var min favoritdeckare slut....



Här var hon nyfödd och gjorde inte så mkt bus.



Så blev hon större o vildare.



Nu är hon stor, vacker o full av upptåg (även om hon ser väldigt lugn ut här).

Men trots allt så gläds jag över henne massor av ggr var dag (det finns ju nya deckare att softa till...)


Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

Hundar är underbara ^^

2011-02-24 @ 11:12:40
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha...jag tror det ligger i släkten! Jag fick nämligen plocka ut en frusen mus ur munnen på Alfie i förrgår. Och det är inte första gången heller, de är tydligen riktigt smaskiga =)

Ha så trevligt i helgen!

// Lisa

2011-02-24 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0