Varganatt

Igår var det verkligen spooky ute på Norrgården. Efter julmidda´n släppte vi ut hundarna o började dela ut julklapparna. Efter ett par timmar saknade jag mina sötnosar då det var tur för deras klappar. Gick o ropade vid dörren, efter en liten stúnd kom Kiara. Men ingen Sasha.... Ngn timme senare började vi bli oroliga.

Tog ett brake från utdelningen o gick ut med ficklampor o letade... Ingen vovve.

Ännu senare var vi alla övertygade om att vargen tagit henne. Hon e ju en vallhund o har aldrig sprungit bort tidigare + hennes dotter borde sprungit med om hon fått upp ngt spår...

24.30 gick jag o brorsan ut en sista gång. Kiara fick visa vägen, vi gick in i våra skogar över stock o sten där vi inte brukar vara. det var riktigt läskigt i kolmörkret. Håkan hörde ett ljud bakom sig o blev riktigt rädd, äsch det var bara en gren tyckte jag... och vips kom ngt farande. Det var en helt genomfrusen och blöt Sasha, åh vad lycklig jag blev. Hade ju sett diverse lik och läskigheter framför mig. Men här var hon livs levande.


= bästa avslutningen på julaftonen:)

Sen sov jag supergott.

Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl- JumpingForLife *Märkesschabrak till salu*

skönt att hon dök upp! :)

2011-12-25 @ 22:51:37
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej vad det måste ha känts läskigt. skönt att det blev bra sen då tillslut!! :)

2011-12-26 @ 01:57:19
Postat av: Melinda

skönt att hon kom hem igen!!! :)

2011-12-26 @ 13:42:41
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: Michaela

Usch kan förstå paniken, jag skulle varit helt panikslagen om min älskling var borta. Släpper ni ut dem ensamma dock?:/ hoppas ni hade en fin jul annars :)

2011-12-26 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0