Tack :)

Den bilden som ni gillade mest var:

 
63% tyckte denna + jag:) så det kommer troligtvis bli denna om den håller för tryck etc.

På andra plats kom strandgaloppen, men håller med om att det inte är bra att ha en framsida utan hjälm.


25 % tyckte denna.

På tredje plats kom den snygga mannen, hade trott att fler skulle bli lockade av honom, vi e ju ändå mest tjejer som håller på med hästar och ridning.


Bara 12 % röstade på honom :(

Man vill ju ha en lockande framsida som gör att man vill öppna broschyren och läsa. Det som jag gillar med vinnaren är att den är så spontan. Går ju knappat att arrangera att hästen vill äta av palmen. Och här känner man ju verkligen igen sig, hästar gör ju lite som de vill + är väldigt oförutsägbara.

Som Qubbe t.ex vill han någonstans drar han iväg enligt värsta shettis manér (dock lättare att  hålla i en shettis en snyggingen Qubbe på 173 cm...).


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad bra att det blev den som fick mest röster, jag glömde bort att skriva vilken jag tyckte var bäst :)

2011-08-18 @ 12:10:10
Postat av: Anonym

När kommer bilder och lite info om den nya hästen? :)

2011-08-18 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0