på G

Det gick jättebra på Ultuna, båda hästarna var fräscha, så nu ska de börja tränas ordentligt. Ska gymnastikhoppas och ridas aktivt på alla sätt utom på böjt spår. Så jag började redan igår kväll med att hoppa Lito några små språng på vår sk hoppäng. Där har vi lite däck och några små rullar. Det var kul, så nu blev jag inspirerad att äntligen ta tag i mina telefonstolpar (som legat där i måå...nga år) och bygga lite roliga terränghinder.


Det var smådäcken till vänster som jag hoppade el skuttade över, haha

Kommentarer
Postat av: Josephine

Äntligen lite positivitet! Inte många som haft sån otur som ni har haft (i ett år nästan va?) Det kan ju bli så när patienten inte kan säga till vart och om den har ont. Har ni övervägt att linda in dom i bomull innan utgång kanske?

2011-08-10 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0