Kantarellgalopp

Ja det var ju blandat om ni trodde att jag valde kantareller el galopp häromda´n.
Haha valde att galoppera, behöver ju lite adrenalinpåfyllning för att kunna ta den begynnande hösten. Men igår kväll så tog jag med mig en påse då jag red samma runda med Ture. Hoppade av o slet åt mig dessa åtråvärda gulingar o satt sen upp o galopperade hem. Påsen slängde o dängde så de var mer el mindre mosade då jag kom hem....

Så det slutade med en härlig kantarellgalopp.


Ture kändes superfräsch, väl värd en puss från Mickis:)

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha nu blev jag lite besviken..För att jag svara fel såklart. För du valde ju klart rätt, du fick ju faktiskt "både äta och behålla kakan" ;)

2011-08-24 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0