Belöning för trevlig ritt

Kom precis hem från en härlig ritt med Nocke. Han var superpigg o riktigt lydig. Man har ju alltid sina vanliga galoppsträckor och precis före den sista galoppsträckan så råkade jag titta ner på marken och såg detta:


Och många många fler....

Ställdes inför ett dilemma, skulle jag hoppa av o missa den sista galoppen och ha med mig kantarellerna hem i ridhjälmen (äälskar smörstekta kantareller), eller skulle jag sk...ta i kantarellerna och välja galoppen.

Vi leder ju Nocke de sista 10 minuterna så med tanke på att han varit så himla fin fick han lite belöningar.


Nypon e jättenyttiga:)


Och plocka äpplen direkt från trädet e inte helt fel.

Så få se om ni känner mig, valde jag kantarellerna el galoppen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

galoppen! :D

2011-08-22 @ 15:52:00
Postat av: Karoline

Kantareller!

2011-08-23 @ 09:06:31
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Ullis

Du borde ha tagit kantarellerna! ;-D

2011-08-23 @ 10:31:11
Postat av: Anonym

både och, galoppen, sen efter ridturen ge dig ut på en motionsrunda själv och plocka svampen samtidigt :)

2011-08-23 @ 11:55:57
Postat av: jasmine

KANTARELLERNA!! Egenfunna kantareller i smör slår T.O.M en riktig bra galopp! Hoppas d smakade;)

2011-08-23 @ 12:53:09
Postat av: Susanne

Kantarellerna tror jag du valde.

Hittade din blogg idag och tycker den är jättefin och bra :) Jag jobbar på min egen så den blir nog bra så småning om :P

2011-08-23 @ 16:53:07
URL: http://dalarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0