Trött på att vara skrittmaskin

Jag är en vandrande pinne, haha, menade vandrande skrittmaskin. I somras var det en häst, men nu åker jag på två hästar varje kväll. Mina döttrar nästan slåss om vilka hästar jag ska ta med mig.
Som tur är har jag en ljudbok att lystna på, men speciellt Ture är jättejobbig då han tror att han håller på att svälta ihjäl om han inte rycker tag i varje gren el grästuva som vi passerar. Att han har en ganska stor rund mage verkar han omedveten om. Han är mkt stark så både jag o hörlurarna flyger iväg.



Tänk om jag kunde bygga (el köpa) en så´n här.

Kommentarer
Postat av: Roos

Du borde byta med dem, de får promenera och du kan rida deras friska hästar :)

2010-09-09 @ 21:27:18
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0