130 mil igen

Nu ska jag och Ture (Häst & Sport Resor Saturnus) ut o resa igen. Sist kom han på hur han kunde öppna mellanväggen i transporten... = klurig häst. Ville ha mer space. Men inte så bra med tanke på skaderisken.

Så nu måste jag försöka överlista honom (det sägs ju att hästar har en hjärna som är stor som en valnöt) så då måste jag ju klara det (hur stor är min hjärna annars? en jordnöt kanske!?).


 Fotograf Mikaela Zimdahl

Smart häst , han vet tom hur han ska fånga vatten på vintern.


Kommentarer
Postat av: Maja

När min häst blev tok-exalterad över att få hoppa ett miniskutt ner i vattnet på en terrängträning sa min tränare att

"En hästs hjärna är ungefär lika stor som en mandarin, men inte lika klyftig, höhöhö"



=)

2010-09-14 @ 10:54:53
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Liza

Åh jag håller tummarna för fullt för att han är frisk nu!!

2010-09-14 @ 10:55:55
URL: http://lizas.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag håller tummarna!! Vilken härlig bild på Ture. Hästar är så himla underbara, de ger en så många goa skratt.

2010-09-14 @ 13:45:29
Postat av: Jessica

Är inte ture er egen? Jag har förstått de som så att ni i princip när som helst måste sälja era hästar? stämmer det. Skulle ju vara synd för allt jobb flickorna/familjen lagt på hästarna :( Hoppas ture är frisk

2010-09-14 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0