Valpar till salu

Älskar mina små valpisar (alla 10). Tänk om man bodde på ett slott och kunde behålla allihopa...
Jaja nu gör jag ju inte det + alla djur (oavsett storlek) tar ju tid. Så jag får ta mitt förnuft till fånga och försöka hitta bra hem till dessa ljuvliga varelser.

Mamman är världens bästa hund (det säger väl alla..) Hon är en Australian Shepherd (ganska lik en Border collie), och föddes lydig. Jag kan rida med henne vid sidan och passera intressanta hundar o säger jag nej så går hon inte fram (skulle aldrig ha fungerat med mina tidigare mellan schnauzers). Hon är friröntgad och vi har (faktiskt) gått några kurser på brukshundsklubben oxå.




Pappan är en fin Golden retriver, utställningschampion importerad från England och friröntgad. Han tyckte att Sasha var mkt söt så han var förbi här titt som tätt och en kväll råkade vi släppa ut Sasha vid 24-tiden, och då var det kört. Sasha var jättelycklig då hon kom in efteråt...

Så här ser några av valparna ut, de var 5 veckor då (är nu nästan 7)







foto Mikaela Zimdahl

Det finns både tikar o hanar kvar, de är leveransklara v. 41, bes. avmaskade, vaccinerade och chippade, pris 5000:- maila mig vid intresse [email protected]


Kommentarer
Postat av: Paulina

Din blogg är bara så bra :)



Är verkligen såå sugen på en valp! Dom är så underbart söta! Dock så väntar jag och killen fortfarande på att få flytta till killens farmors hus. Då hon väntar på att några lägenheter håller på att byggas så får vi nöja oss med att bo hemma än så länge. Så tror inte mamma skulle bli så jätte glad om vi tog hit en hund just nu. Men hoppas att ni hittar bra hem till dom älskade små valparna! :)

2010-10-01 @ 23:22:41
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0