Tack Roffe & Malin

Jag blir verkligen inspirerad när jag ser dessa superduktiga ryttare. Malin red fantastiskt bra och Roffe oxå (som vanligt :))
Så nu har vi två till final. Tänk om man kunde få se 2! svenskar bland de fyra.... Ja, är jätteglad om det är en. Det ska bli riktigt spännande och man gläds verkligen som svensk. Är ju inte bortskämd med det precis, nu när vi ramlade ur superligan oxå :(

Pratade med min kompis Josefin som precis kommit hem från Irland. Hon var eld och lågor, hade hittat drömhästen för mig (+henne). Synd att jag inte ska köpa ngn häst just nu, men man blev ju rejält sugen.



Josefin (2:a från vänster) passade på att vara med på en jakt mellan allt provridande av hästar o ponnier. Usch jag blir grön av avundsjuka bara jag ser denna bild.

Kommentarer
Postat av: Addi

Börjar se ut om som körningen blir de som kommer hem med medaljer från VM. Får se imorgon! :)

2010-10-09 @ 21:53:42
URL: http://addi2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0