Ta dig tid!

Pluggar och jobbar du mkt och har allmänt fullt upp? Tänker att ja, idag får hästen vila för jobbet / plugget e viktigare!? Jag tänker så ganska ofta. Speciellt nu när det har varit en deadline för katalogen, så har ridandet minskat betydligt.
Men en dag tog jag mig tid, oh vad härligt det var. + det är nyttigt och sunt att rida. Mkt fräschare med en ritt i skogen än en svettig träningslokal. Inte bara kroppen blir pigg o glad utan knoppen oxå:)

Min kompis har egen häst som dottern rider och hon har slutat att rida på ridskola, hon har ju en egen häst... Men hon rider den ju inte, så nu har hon börjat på ridskola igen  och tycker att det är toppen.

Så ut och iväg jag + alla ni andra. Det är ju ridandet + att umgås med hästen som är bäst:)



Fotograf Mikaela Zimdahl

Lycka är en mule som kommer för att pussa en:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0