Snart hemma

Nu är ridningen i öknen över, ser nog ut som ett russin av all sand.. Eller kanske tvärtom, slät som en nyponros. Det kanske har varit som värsta peeling eller bodyscrub.. ja inte vet jag i skrivandets ögonblick.
Har ju inte ens flugit iväg än (är de inte fantastiskt med dessa tidsinställda inlägg...)

Nu ska jag bada i Döda havet, flyta runt i det turkosblåa havet och bara mysa. Mkt snart är jag hemma ikalla svedala.



Vi har tyvärr lämnat våra hästar. Detta är i Spanien :) Mysigt värre.





Kommentarer
Postat av: SOFIE

Du verkar så himla duktig! Så därför undrar jag om du kanske kan svara på en liten fråga. Vet du någon bra övning eller vad man ska göra för att träna på olika tempoväxlingar i galoppen? Min häst har väldigt svårt för att minska och skulle vilja träna på det :)

2010-11-19 @ 23:08:58
URL: http://equiline.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0