Portugal eller Irland

victoria om Inköp på Globen:

hej jag har en fråga, ta gärna upp den i ett inlägg så jag ser att du svarat, tack. jag undrar vilket som är bäst portugal eller irland? att åka på rid resa till alltså. Jag har ridit hela mitt liv (15år) tävlat upp till msvb (hoppning) osv, vilket tror du skulle passa bäst? ps. din blogg är bäst ds.

Svar: Hej Victoria + ett stort tack:). Känner mig helt slut efter Globen, trots att det var superkul så en snäll kommentar är som balsam för själen:). Om du vill ha avancerad hoppträning (banhoppning) så tror jag faktiskt att vårt nya ridcenter i Frankrike är bäst (+Robin i Danmark såklart). Portugal är super om man vill ha både dressyr och hoppning och Irland är bäst på terränghoppning.



Nu i veckan kommer mer info. om hoppstället i Frankrike ut på weben. Det är ett engelskt par som har träning på bra nivå.



Tänker själv åka dit så fort det blir lite varmare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0