Kul att blogga:)

Amanda om Hoppglad ponny:

Jag tycker det är GRYMT att du lägger upp sånna här saker och verkligen hjälper folk med tips och trix! Guldvärt!


Tack Amanda, jag tycker att det är så fantastiskt med dig + alla generösa gulliga personer som säger snälla saker på min och andras bloggar. Det är värt såååå mkt! Du + andra är generösa personer som sprider glädje. Det är ni som gör att vi (+kanske du oxå) tycker att det är så kul, värt all tid vi lägger ner. Du + ni är guld värda:)



Det är oxå extra kul att vi har detta fantastiska intresse för hästar gemensamt.

Vad kan vara bättre än att galoppera på sina stora fina häst barbacka på en sommaräng !?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin bild!:) Super bra blogg!

2010-11-16 @ 18:04:26
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har en häst som är huuuur spänd som helst när vi rider ut. Hon kan ALDRIG slappna av och ibland vägrar hon att gå och då börjar hon oftast stegra om man försöker få henne framåt. Vi har haft henne i måånga år nu och det har alltid varit så. Inne på banan är hon däremot en klippa, det är liksom där hon trivs!



Detta är väldigt klurigt för mig för hästen ska ju ha varierat arbete men samtidigt ska vi ju ge hästen trygghet. Det känns liksom taskigt att tvinga ut henne i skogen när jag vet att hon hatar det. Tycker du jag ska fortsätta rida ut i skogen trots det eller vet du något sätt för oss att få varierat arbete ändå? Kanske svårt att svara bara såhär för dig men du verkar vara väldigt hästkunnig och erfaren så vil bara få lite tips! Skulle vara jättetacksam.

2010-11-16 @ 19:22:47
Postat av: Matilda&Vicky

Vilken härlig bild =D

2010-11-21 @ 07:57:07
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0