Ingen tältmänniska

Jag är ingen tältmänniska. Ev. tyckte jag att det var kul när jag var 5 år, men sen dess har jag varit mer av den bekväma sorten.
Och nu, tro det eller ej så är jag på min tredje tältsemester! Först var det Kenya = ok normala 4-manstält. Riktiga sängar (men typ gamal hängiga militärvarianter, man låg som i e kokong i mitten och kunde inte röra sig), men det var det värt med tanke på alla häftiga ritter bland de vilda djuren,
Sen var det Indien, även detta i tält! Men. det var inag vanliga tält utan värsta små sommarstugorna (like:))
Och  nu ligger jag i ngt slags tät / vndskydd i sovsäck.... Nu skriver jag ju detta då jag är hemma så jag har ingen aning om hur det egentligen är, men..... Det är emot alla mina principer, inte ett dugg lyxigt!



Och detta utsätter jag mig för, för att få vara med en häst på äventyr.

Detta är ju ett förinställt inlägg så jag har ingen aning om hur det är, berättar sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0