Idag kommer jag hem:)

Yippeee, ska bli jättekul att träffa alla tvåbenta + fyrbenta älsklingar.
Nu ska jag: börja rida varje dag (bra säger tjejerna), äta nyttigare (hrm det brukar funka på dagarna, men ej på kvällarna), jobba mer (hinner jag kanske inte om jag ska rida mer!?), motionera mer (behöver jag kanske inte heller om jag rider mer).
Ja, ja kul e det att komma hem i varje fall, speciellt när det är Globen i helgen.

Denna häst från vårt ridcenter i Danmark var jag grymt sugen på att köpa.

Hoppas att vi ses där:)

Kommentarer
Postat av: malin

superbra blogg:) jag har en fråga, min ponny är framtung, hur ska man träna så att hon orkar bära sig själv bättre, vilka muskler är det som behövs byggas upp? tacksam för svar:)

2010-11-21 @ 21:31:01
Postat av: Sara

jag älskar verkligen din blogg och jag läser den varje dag :) jag har en fråga som kanske kan kännas personlig, men är du ensamstående? tänkte mest för att du ofta skriver om dina döttrar men inte om någon sambo/ man. tack för en superbra blogg!

2010-11-21 @ 21:48:47
Postat av: oliviawestern.blogg.se

Fin bild! :)



Undrar om du har ridit western någon gång?



oliviawestern.blogg.se

2010-11-22 @ 13:16:04
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0