Globen horse show

Stockholms hästfest är i full gång. Jag var där i går från em till kvällen. Det är otroligt vad  stort intresse det finns för vår fyrbenta vän:)
Hur mkt folk som helst och massor av prylar till salu. Kan nog spendera en och annan tusenlapp.
Hittade inga Pikeur vinterridbyxor utan bara cavallo. De var inte sköna, var för höga och skar in i midjan (kanske den inte gör på alla....). Så jag får leta vidare idag.



Jättekul att träffa några av er läsare + massa gamla och förhoppningsvis nya ridresenärer.
Kom gärna förbi och säg hej, står i ett hörn A16, men där finns gott om andningsutrymme (behövs då det är paus från föreställningarna och det är MKT fullt i annexet.)



Frida som oxå är med i montern har jobbat på vårt ridcenter i Porto och även varit reseledare till vårt ridläger i Irland, så prata gärna med henne om ni har frågor om dessa resmål :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Vad fint ni gjort! Katalogen ser spännande ut också! :)

2010-11-27 @ 11:29:51
Postat av: Chris

Super kul att få träffas och prata om Porto och allt annat!

2010-11-28 @ 02:14:40
Postat av: therese

Hej! Jag hann inte på dig. När jag var där var det massa folk så tänkte att jag kommer tillbaka senare - och när jag gjorde det då var du borta ;)



Kram

2010-11-28 @ 10:05:35
URL: http://thereseflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0