Sevilla igen

Hade det j-bra i Sevilla, blev så väl omhändertagen av Johanna + Nancy. De var även mkt bra instruktörer, red följande hästar.



En riktig läromästare, han kunde allt men man var tvungen att vara lyhörd och göra helt rätt.



Denna PRE hingst var min favorit, han har tävlat upp till St George i USA och var en härlig häst.



Den sista hästen jag red var denna hingst som var en klurig kille. Gjorde man fel, typ tog för mkt i innertygeln när man skulle göra en volt, så fortsatte han bara rakt fram. Skulle jag rida honom mer så skulle jag nog bli en riktigt bra ryttare :)



Många söta hundar av olika storlekar o sorter.



Fick massor av kärlek från de fyrbenta:) (kolla in tungan).


Kommentarer
Postat av: fanny

den fjärde bilden tycker jag var grymt fint vet inte varför men ah man får sån känsla i den eller ngt:)

2010-12-19 @ 16:45:35
Postat av: SOFIE

Haha gullig hund! :)

2010-12-19 @ 17:12:01
URL: http://sofiesvensson.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0